Om du gör något åt saken på de sakerna du vet att du måste ta tag i så kommer du må så mycket bättre. Jag kallar det att döda monstret för tänker du på det hela tiden och inte gör något åt det så äter dig monstret dig levande…
Om du gör något åt saken på de sakerna du vet att du måste ta tag i så kommer du må så mycket bättre. Jag kallar det att döda monstret för tänker du på det hela tiden och inte gör något åt det så äter dig monstret dig levande…